piątek, 24 kwietnia 2015

Moja opinia: wanienka składana (turystyczna) Stokke Flexi Bath

Pisałam ostatnio o wanience dmuchanej, a dzisiaj o wanience, która ją zastąpiła. Wspomnę tylko, że zwykła wanienka nie mieści się w naszej profilowanej wannie. Sprawdziłam wszystkie dostępne na rynku wanienki tradycyjne i żadna nie pasuje. Ponieważ pierwsza dmuchana wanienka nadawała się do wyrzucenia, musiałam kupić kolejną. Już chciałam kupić dmuchaną innej firmy, ewentualnie owalną miskę, ale w porę zauważyłam wanienkę składaną.


Wanienka waży tylko 1,3 kg. Ma wymiary 66 x 39 x 24. 39 cm to szerokość, ale na górze. Dno jest węższe. Tutaj jest strona producenta
Stokke Flexi Bath

Używamy tej wanienki codziennie od 3 miesięcy i wygląda jak nowa. Dla nas to lepsze rozwiązanie niż kąpiel 2 latka w dużej wannie. Synek siedzi wygodnie, ma podpórkę za plecami, wyprostowane nogi (jeszcze... mimo, że jest wysoki-93 cm) i wystarczy mniej wody do kąpieli. Producent zapewnia, że nadaje się od narodzin do 4 roku życia.

Wanienka jest wykonana z mocnego plastiku i gumowych łączeń. Na dnie ma korek w kształcie kwiatka- super rozwiązanie. Gdy synek już długo się pluska i nie chce skończyć, po prostu wyciągamy korek i wody powoli ubywa.
Bardzo polecam ten produkt. Może nie jest tania (ok. 160 zł nowa, 100 zł używana)






Jeżeli za jakiś czas zmienię pozytywną opinię, to na pewno zaktualizuję posta :-) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz