czwartek, 9 lipca 2015

Moja opinia: Axkid Kidzone- fotelik RWF 9-25 kg

Model na zdjęciu ma 2 lata i 2 miesiące. Waży prawie 15 kg i mierzy około 95 cm. Fotelik używany od 4 miesięcy.



Tutaj jest info od producenta
http://www.axkid-polska.pl/?page_id=34

Dlaczego kupiliśmy Kidzona?
Bo jest uniwersalny. Tyłem lub przodem do 25 kg. Teraz syn ma 2 lata ale może za kolejne 2 nie będzie mu wygodnie tyłem (nogi ma długie) i wtedy odwrócimy. Nie chciałam pozbawiać się tej możliwości. No i pasuje do Opla Astry.

Czy jestem zadowolona?
Tak. Kosztował 1499 zł. Dużo. Jest duży i na przednim siedzeniu jest mniej miejsca na nogi. Po za tym jest super. Syn siedzi zadowolony. Ma dużo miejsca. Widzi nas w lusterku umieszczonym na zagłówku (besafe). Mimo, że przez parę miesięcy jeździł Romerem przodem do kierunku jazdy to bez problemu przesiadł się do rwf-a. Dokupiliśmy ochraniającą tapicerkę (oparcie kanapy) i polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz